Otroci v skupini Pedenjpedi so se srečali z matematičnim problemom v kontekstu zimskih športov. Isto dejavnost pa so izvedli tudi v skupini Sončki (4–5 let) in sodelovali v snemanju za reportažo NET TV-ja o projektu NA-MA POTI v naši šoli in vrtcu.
Na tem primeru so preizkušali 2. gradnik in podgradnike matematične pismenosti, ki imajo za cilj, da otrok:
- zazna in opredeli matematični problem v življenjski situaciji;
- ponazori situacijo s konkretnim materialom in jo opiše v vsakdanjem jeziku;
- sodeluje pri oblikovanju načrta reševanja;
- oblikuje in uporabi ustrezno matematično strategijo za reševanje problema;
- opiše (delne in končne) rešitve v kontekstu.
Potek dejavnosti:
- uvodna motivacija s konkretnimi predmeti – smučarska čelada in očala;
- ogled in komentiranje krajšega videa o smučarski šoli za otroke;
- sodelovanje pri dopolnjevanju slike s pomočjo računalniške animacije – kaj potrebujemo za smučanje;
- pogovor ob fotografijah, sodelovanje pri reševanju matematične naloge prirejanja – kaj potrebujemo za zimske športe – ter iskanje vsiljivca v vrsti športne opreme s pomočjo računalniških animacij;
- reševanje avtentičnega matematičnega problema – razvrščanje zimskih in drugih oblačil v ustrezne škatle;
- podajanje povratne informacije o izvedeni dejavnosti.
Zapisala: Ladislava Milošević