Primer dejavnosti 2020/21: JESENSKO RAZISKOVANJE

Da se vam na kratko predstavimo. Smo skupina Sapramiške, stari 2-3 leti, smo zelo živahni in vedno radovedni novih dogodivščin. V letošnjem šolskem letu sodelujemo v okviru projekta NA-MA POTI (Naravoslovje, Matematika, Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija, Interaktivnost), katerega cilj je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki bodo tudi z vključevanjem novih tehnologij pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju naravoslovne in matematične pismenosti. Se sliši zakomplicirano, kajne? Vendar vam mi povemo, da temu ni tako. Z delom smo pričeli v mesecu oktobru 2020 in smo zelo uživali. Z bibo smo se vsak dan sprehodili do gozda, kjer smo opazovali, kako se spreminja narava. Prisluhnili smo naravnim zvokom, ki nam jih ponuja narava, ter iskali in nabirali jesenske plodove, s katerimi smo v igralnici tudi ustvarjali in se z njimi igrali. Spoznavali smo jesenske plodove, jih prirejali 1-1, iskali smo pare, jih ločevali glede na barvo, velikost itd. Spoznali smo tudi, katere živali živijo v naših gozdovih, jih prepoznavali po njihovem oglašanju ter jih razvrščali glede na velikost. Tako smo naravoslovje in matematiko kar združili in imeli razne aktivnosti, ki se odlično prepletajo z vsemi gradniki in podgradniki naravoslovne in matematične pismenosti.

Zapisala: Urška Mlakar