Zaradi epidemije je bila izvedba dejavnosti z otroki okrnjena. Kljub temu smo uspeli preizkusiti nekatere izmed gradnikov in podgradnikov naravoslovne in matematične pismenosti, ki jih doslej še nismo preizkusili. Pri načrtovanju in izvedbi dejavnosti nas je zanimala tudi povezava med 1. in 2. gradnikom/podgradniki ter med naravoslovno in matematično pismenostjo.
V času nujnega varsta smo v starostno mešani skupini otrok (1–6 let) izvedli matematično dejavnost na temo Oblike prazničnih piškotov.
Pogovorili smo se o peki piškotov in si ogledali kratek video o poslikavi piškotov. Nato so otroci prepoznavali in poimenovali oblike modelčkov za piškote ter s postopkom prirejanja poiskali modelčkom za piškote njihove obrise. Starejši otroci so modelčke tudi razvrstili v množice, oblikovali stolpični prikaz in iz njega razbirali podatke. Vsi pa so modelčke obrisovali, risali in barvali ter izrezovali oblike.
Zapisala: Ladislava Milošević